onsdag 29 oktober 2008

förlåt


sorry att jag varit lite icke närvarande och skriva blogg denna vecka men jag har inte kommit åt en dator med internet förrän idag. Det ska bli ändring på nu för det dröjer inte så länge tills jag får internet på min dator och då kommer jag nog blogga varenda dag.


Just nu skriver jag bara skolarbeten på datorn och spelar lite spel bara..


har hittat ett roligt!



Diamantmysteriet i rosemondvalley

lite beroende framkallande, i alla fall för mig..

satt vet inte hur många timmar igår... men vart nästan klar med det men sen så gav datorn upp och hängde sig så då gav jag också upp... :( Man spelar emma som har fått jobb på en tidning. Efter någon dag får hon en mystisk lapp där det står "saker är inte som det verkar. Gå och kolla i tomma montern på museet." sen är äventyret igång!

Ska förmodligen spela mer ikväll men funderar på om jag ska ta och installera backpacker. får se hur man gör.




Inga kommentarer: