måndag 20 oktober 2008

Måndag

Hejsan!
Nu är det måndag... ska snart ha matte om en halv timme.. är så motiverad (eller inte!)..
har haft problem med att fatta det kapitel vi hade prov på där jag misslyckades totalt... ¨

Idag har jag letat frön men inte hittat.. är totalt fel årstid men det kan inte läraren fatta... men ska i alla fall försöka hitta frön så man kan gör den där dumma uppgiften.

Måste börja fundera vad man ska läsa för ämnen i vår men det lutar åt:

Historia A
Människan socialt och kulturellt
Etik och livsfrågor
Samhällskunskap B

Men vi får se hur det blir.. blir en vecka med ganska många lektioner.. i alla fall på onsdag då jag ska ha två engelska lektioner, på en ska jag redovisa ett arbete.. Sen ska jag ha företagsekonomi B och då ska vi få tillbaka våra prov som vi gjorde på förra lektionen .. jag är inte så lite nervös för att jag vill ha så högt betyg det bara går i det ämnet.

Inga kommentarer: