onsdag 4 augusti 2010

Onsdag

Sömnlös inatt. Måttligt trött man är men efter att ha druckit en energy dryck så är man lite piggare. Börjar få tillbaka ovanan igen, att dricka energy dryck. Jag som var så duktig och slutade med dom.
Idag ska jag strosa runt lite i tierp. Får se vad man hittar på.
Ska försöka få tag på något nagellack. Dom jag har har trokat.

Kanske ska ta mig en titt om man kan hitta någon liten kaktus så min får sällskap. Än lever den men man ska lyckas väldigt bra om man har ihjäl en kaktus. Jag tror att ska man lyckas ha ihjäl en kaktus så är det nog att man vattnar ihjäl den. Lycka till att försöka torka ihjäl en kaktus. Hade två andra blommor men dom överlevde bara några veckor. Skaffade en plastblomma istället.
Jag som inte är någon blomfantast utan brukar absolut inte gilla att plantera blommor.

Härom dagen kom en viss Fabian in utan halsband. Jaha det var bara att knalla ner till affären och köpa nytt. Den här gången vart det ett halband med reflexband på plus en liten bjällra, så nu hörs och syns han. Ska kolla på avmaskningsmedel också. Försöka avmaska honom. Ska nog till granngården och kolla om dom har någon leksak som man kan köpa.

Inga kommentarer: